مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-29اجتماعي

مانور سراسری زلزله در 20 مدرسه گلستان برگزار شد


بیست و سومین مانور سراسری آمادگی در برابر زلزله همزمان با هشت آذر روز ایمنی و زلزله در مدارس گلستان برگزار شد.

- ، روز دوشنبه، بیست و سومین مانور سراسری آمادگی در برابر زلزله همزمان با هشت آذر روز ایمنی و زلزله در مدارس، با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی با مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در مرکز آموزشی شهید بهشتی (تیزهوشان) گرگان برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در این خصوص گفت: به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان در برابر مقابله با بلایای طبیعی و بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان و اولیا بیست و سومین مانور زلزله در گلستان با همکاری مدیریت بحران استانداری، هلال احمر، آموزش و پرورش، اورژانس و آتش نشانی به صورت پایلوت استانی در مرکز آموزشی شهید بهشتی (تیزهوشان) گرگان و همزمان در 20 مدرسه در سراسر شهرستان ها برگزار شد.

فاطمه میرزاحسینیان افزود: در این مانور فرضی دانش آموزان پناهگیری ایمن، خروج اضطراری، نحوه ورود به ساختمان پس از زلزله، نحوه خارج کردن مصدوم و حمل مصدوم را تمرین کردند.

میرزاحسینیان بیان کرد: در روزهای گذشته پیش از اجرای مانور دانش آموزان مدارس با همکاری اعضای کانون جوانان، کانون دانش آموزی و مربیان آموزشی نحوه پناه گیری صحیح و خروج اضطراری را فراگرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور سراسری زلزله در 20 مدرسه گلستان برگزار شد

مانور سراسری زلزله در 20 مدرسه گلستان برگزار شد