مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-29اقتصادي

سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور دیده شود


در برنامه هفتم توسعه کشور که در حال تدوین است، حتما باید تعاونی ها و سهم آنها در اقتصاد کشور دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسین مبشری رییس اتاق تعاون استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه ما در بخش اقتصاد کشور در مجموع سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف داریم که هر بخش متولی اقتصاد در جامعه است، اظهار داشت: کارهای اجرایی تعاونی ها به اتاق تعاون واگذار شده و این کار در حال حاضر در اتاق تعاون در حال انجام است.

مبشری با اشاره به اینکه در حال حاضر 21 اتحادیه تعاونی در سطح استان داریم، گفت: 6 هزار تعاونی در سطح استان کرمان به ثبت رسیده و حدود یک میلیون نفر عضو دارند.

رییس اتاق تعاون استان کرمان تصریح کرد: در سطح استان کرمان تعاونی های مسکن، تولید مرغ گوشتی، دمداری، صنایع دستی، معدنی، تولیدی، تامین مالی، مصرف، کشاورزی، توزیع و .

در حال فعالیت داریم.

مبشری با اشاره به مشکل تعاونی ها افزود: نقص در قوانین عمده مشکلات تعاون گران است به همین دلیل دولت تصمیم گرفته لایحه ای به مجلس برای اصلاح قوانین تعاونی ها ارسال کند.

مبشری ابراز داشت: بزرگترین مشکل ما در تعاونی ها این است که مردم اعتماد به تعاونی ها ندارند و امیدواریم با برنامه های که در حال انجام است، بتوانیم اعتماد عمومی نسبت به تعاونی ها را برگردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور دیده شود

سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور دیده شود