مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-29ورزشي

ورزش قهرمانی نیازمند هم افزایی مدیران و برنامه ریزی است


برای تقویت و پرورش ورزش های قهرمانی نیاز به برنامه ریزی دقیق علمی و هم افزایی همه مدیران دستگاه های اجرایی در جهت پیشبرد اهداف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان لرستان در مسابقات پاراالمپیک و کشتی ارتش های جهان، با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت جسم و روان انسان اظهار کرد: ارتقای سلامت عمومی جامعه در گرو توجه به ورزش های همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: برای تقویت و پرورش ورزش های قهرمانی نیاز به برنامه ریزی دقیق علمی و هم افزایی همه مدیران دستگاه های اجرایی در جهت پیشبرد اهداف دارد.

رییس کل دادگستری لرستان، روحیه، نشاط و سلامت جسم و روح انسان را از فوائد ارزشمند ورزش عنوان و تصریح کرد: انرژی مثبت و شادابی ویژه پس از هر ورزشی احساس می شود، از این رو در منابع دینی و ارزش های اسلامی ورزش از جایگاه بالایی برخوردار است.

رزم با بیان اینکه هیچ کسی معاف از ورزش کردن نیست، افزود: ورزش یک امر ضروری برای انسان ها است، با این وجود گاهی به دلیل ملاحظات پزشکی این مهم برای برخی افراد امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: قهرمانی در عرصه های ملی و بین المللی آرزوی هر ورزشکار حرفه ای است و ارزش معنوی و حس افتخاری که یک ورزشکار در بزرگترین میادین کسب می کند با همان به اهتزار درآمدن پرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش قهرمانی نیازمند هم افزایی مدیران و برنامه ریزی است

ورزش قهرمانی نیازمند هم افزایی مدیران و برنامه ریزی است