مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-29اقتصادي

پیش بینی تعطیلی 60 درصدی آژانس های گردشگری خراسان شمالی تا سال آینده


رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر گردشگری خراسان شمالی از پیش بینی تعطیلی 60 درصدی آژانس های گردشگری این استان تا سال آینده خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر گردشگری خراسان شمالی از پیش بینی تعطیلی 60 درصدی آژانس های گردشگری این استان تا سال آینده خبر داد.

حسن سدیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی دو سه سال گذشته حمایت های خیلی زیادی از اقامتگاه های بوم گردی شده است، گفت: این حمایت ها موجب شده تا تعداد اقامتگاه های بوم گردی در این استان و در کشور به طور چشم گیری افزایش یابد.

وی اظهارکرد: این در حالی است که با شیوع ویروس کرونا، علاوه بر اینکه هیچ حمایتی از آژانس و انجمن های گردشگری نشد، بعد از گذشت پیک های کرونایی که بخش های مختلف حوزه گردشگری به ادامه کار بازگشتند، دفاتر گردشگری باز هم اجازه فعالیت نداشتند.

سدیدی افزود: همین امر سبب شد تا بسیاری از نیروهای متخصص فعال در انجمن و آژانس های گردشگری تغییر شغل داده و از فعالیت در این حوزه خارج شوند.

وی با بیان اینکه تعداد اقامتگاه های بوم گردی افزایش یافتند اما تعداد نیروهای متخصص آژانس های گردشگری روز به روز کمتر می شد، ادامه داد: خروج نیروهای متخصص دفاتر گردشگری سبب می شود تا این آژانس ها به صورت تخصصی در حوزه سفر و گردشگری فعالیت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تعطیلی 60 درصدی آژانس های گردشگری خراسان شمالی تا سال آینده

پیش بینی تعطیلی 60 درصدی آژانس های گردشگری خراسان شمالی تا سال آینده