مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-29اقتصادي

استفاده از توانمندی جهاد دانشگاهی برای نوسازی و بازسازی دکل های حفاری


در نشست مشترک رییس جهاد دانشگاهی با با معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت، بر استفاده از توانمندی جهاد دانشگاهی برای نوسازی و بازسازی در حوزه حفاری تأکید شد.

- در نشست مشترک رییس جهاد دانشگاهی با معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت مطرح شد؛ استفاده از توانمندی جهاد دانشگاهی برای نوسازی و بازسازی دکل های حفاری در نشست مشترک رییس جهاد دانشگاهی با با معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت، بر استفاده از توانمندی جهاد دانشگاهی برای نوسازی و بازسازی در حوزه حفاری تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی و هیات همراه با دکتر محسن خجسته مهر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، دکتر وحیدرضا زیدی فرد، معاون مهندسی و پژوهش و فناوری و مدیران ارشد وزارت نفت در وزارت نفت برگزار شد.

در این نشست، رییس جهاد دانشگاهی به ارائه گزارشی ار فعالیت ­ها و توانمندی ­های جهاد دانشگاهی در حوزه نفت و گاز پرداخت و بخشی از دستاوردهای این نهاد در این حوزه را معرفی کرد.

وی تأکید کرد: سیستم الکترواستاتیک نمک زدایی از نفت، کلاف های دستگاه لوله مغزی سیار، دمولسیفایر، الکترو­موتورهای دور متغیر، دکل های حفاری، موتورهای درون چاهی، مته های حفاری سه کاجی و PDC ،USPهای صنعتی و نشاسته حفاری از جمله کارهای انجام شده توسط این نهاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توانمندی جهاد دانشگاهی برای نوسازی و بازسازی دکل های حفاری

استفاده از توانمندی جهاد دانشگاهی برای نوسازی و بازسازی دکل های حفاری