مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-29بين الملل

کرملین: برنامه ای برای دیدار پوتین و زلنسکی وجود ندارد


سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه فعلا گفت وگویی برای نشست بین رؤسای جمهور روسیه و اوکراین انجام نشده، گفت درباره گفت وگو با رییس جمهور آمریکا تا پایان سال نیز هنوز امیدهایی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری برای میزبانی نشست سران دنباس با حضور رهبران روسیه و اوکراین خودداری کرد.

بر اساس این گزارش، در نشست خبری امروز از پسکوف خواسته شد تا در مورد اینکه رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه از همتایان اوکراینی و روسی خود دعوت کرده تا برای گفت وگو در مورد حل و فصل در شرق اوکراین نشستی سه جانبه در ترکیه برگزار کنند، اطلاعاتی ارائه دهد.

به نوشته ریانووستی، سخنگوی کرملین نیز در این رابطه به خبرنگاران گفت: خیر، من به هیچ وجه در مورد اظهارات منابع [بی نام و نشان] اظهار نظر نمی کنم .

وی تصریح کرد: واقعیت این است که روسیه طرف مناقشه در دنباس نیست و در چنین نشستی یافتن راه هایی برای حل مشکل غیرممکن خواهد بود.

طرف مناقشه از یک سو کی یف و از سوی دیگر نمایندگان جمهوری های خودخوانده [لوهانسک و دونتسک] هستند .

پسکوف در ادامه با تاکید بر اینکه کرملین اجرای توافقات مینسک را مهم می داند، گفت این تنها مبنای ممکن برای روند مذاکرات جهت حل و فصل اختلافات در شرق اوکراین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: برنامه ای برای دیدار پوتین و زلنسکی وجود ندارد

کرملین: برنامه ای برای دیدار پوتین و زلنسکی وجود ندارد