مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-29سياسي

انتصاب حجت الاسلام موسی پور به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی


رهبر انقلاب در حکمی با پذیش استعفای آیت الله جنتی، حجت الاسلام موسی پور را به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پذیرش استعفای آیت الله جنتی و تقدیر از زحمات ایشان؛ طی حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی پور را به سمت ریاست ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شمار نهادهای قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشأ بصیرت افزایی و آرمانگرایی در بزرگداشت یادبودها و مناسبت های انقلاب اسلامی بوده و در سایه ی مدیریت موفق جناب آیت الله آقای جنتی دامت برکاته خدمات ارزشمندی به کشور کرده است.

اکنون با عنایت به استعفای جناب آقای جنتی و با تشکر و تقدیر از زحمات فراوان ایشان، جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی پور دام توفیقه را به مدیریت این شورا منصوب می کنم.

انتظار می رود مشی این شورا به تبعیت از شیوه ی راهنمایان بزرگ دینی، براساس تبیین و عمق بخشی به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل های مخاطبان باشد.

این شورا از آغاز بر این اساس شکل گرفته و حرکت کرده و باید هرچه بیشتر به آن اهتمام ورزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب حجت الاسلام موسی پور به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتصاب حجت الاسلام موسی پور به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی