مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-29ورزشي

لزوم استفاده از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: باید از ظرفیت های موجود در تمام حوزه های فرهنگی و سایر دستگاه های اجرایی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود که این کار می تواند اثرات مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: باید از ظرفیت های موجود در تمام حوزه های فرهنگی و سایر دستگاه های اجرایی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود که این کار می تواند اثرات مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه 8 آذرماه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت هم افزایی در انجام برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اجرای بخشی از مأموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران می تواند با همراهی دستگاه های دیگر اعم از دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی با کیفیت و سرعت بهتری انجام شود، البته باید توجه داشته باشیم این موضوع به معنی سلب مسئولیت از بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست.

وی افزود: باید از ظرفیت های موجود در تمام حوزه های فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود، به عنوان مثال در حوزه ورزش می توان فعالیت های زیادی را با همراهی وزارت ورزش و جوانان انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

لزوم استفاده از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت