مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-29حوادث

دستگیری عامل تیراندازی به یک شهروند در عنبرآباد کرمان


فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری یک نفر عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

- دستگیری عامل تیراندازی به یک شهروند در"عنبرآباد" کرمان ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری یک نفر عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگرضا فیروزبخت بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در سطح شهرستان، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی این فرد را شناسایی و وی را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به کشف سلاح بکار رفته در صحنه جرم تصریح کرد: از جمله جرائم این متهم می توان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با سلاح اشاره کرد.

سرهنگ فیروزبخت در پایان ضمن قدردانی از تعامل دستگاه قضایی شهرستان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضاء با تمام توان به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه عرض اندام نداده و با کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، برخورد قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تیراندازی به یک شهروند در عنبرآباد کرمان

دستگیری عامل تیراندازی به یک شهروند در عنبرآباد کرمان