مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-29سياسي

آیت الله رجبی: دفاع مقدس بهترین رسانه برای صدور انقلاب اسلامی است


مدیر مؤسسه پژوهشی امام خمینی (ره) دفاع مقدس بهترین رسانه برای صدور انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر ما بتوانیم این محتوای غنی دفاع مقدس را در یک قالب بسیار جذاب و مترقی عرضه کنیم مطمئناً همه فرهنگ های دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس امیرشهریار امینیان مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس با آیت الله رجبی و مسئولان مؤسسه پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار امیرشهریار امینیان مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تشکر از فرصت فراهم شده و ذکر و یاد علامه مصباح یزدی (قدس سره) به معرفی مجمع، اهداف، سیاست ها و فعالیت های آن پرداخت و گفت: ضروری است به امور ناشران این حوزه و نقش ایشان در توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ظرفیت ها و انگیزه های انقلابی این ناشران رسیدگی شود.

باید تولیدات دفاع مقدسی صدبرابر شود وی در ادامه با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت تولید صدبرابری، نهضت ترجمه و رشد کیفی آثار دفاع مقدسی گفت: تسریع و توسعه این روند لازم است و ما خواستار اهتمام جدی و حمایت فعالانه نهادهای فرهنگی اجتماعی کشور بخصوص می گیرد، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و از جمله نشر آثار دفاع مقدس است که مجمع ناشران دفاع مقدس در پی چنین رسالتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رجبی: دفاع مقدس بهترین رسانه برای صدور انقلاب اسلامی است

آیت الله رجبی: دفاع مقدس بهترین رسانه برای صدور انقلاب اسلامی است