مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-29بين الملل

قدردانی حماس از اقدام هیأت ایرانی در مجمع بین المجالس در مادرید


عضو ارشد حماس از اقدام هیأت ایرانی در ترک سالن مجمع اتحادیه بین المجالس در شهر مادرید هنگام سخنرانی رییس هیأت صهیونیستی قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیات اعزامی ایران به مجمع اتحادیه بین المجالس در شهر مادرید در اسپانیا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، هنگام سخنرانی نماینده این رژیم سالن جلسه را ترک کرد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست یکشنبه (دیروز) به وقت تهران گزارش  کرد که هیات ایرانی حاضر در مجمع اتحادیه بین المجالس در شهر مادرید، در اعتراض به سخنرانی آوی دیختر رییس هیات رژیم اسراییل سالن برگزاری این مجمع را ترک کرد.

بر اساس گزارش را رد کرده اند.

گفتنی است در این مجمع پارلمان جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از پارلمان اندونزی برای ارایه پیش نویس قطعنامه حمایت پارلمانی جهانی از وضعیت بشردوستانه فلسطینی ها ، حمایت کامل خود را از این پیش نویس قطعنامه اعلام می کند.

در این مجمع همچنین تاکید شد که پارلمان جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که در شرایط ناتوانی دولت ها در امر مواجهه با رژیم صهیونیستی بحران انسانی ریشه دار در تاریخ معاصر، این وظیفه پارلمان ها است که به عنوان آینه تمام نمای وجدان مردم خود برای کمک به حل مشکلات مردم دردمند فلسطین پای به عرصه اقدام نهاده و در این زمینه از فرصت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی حماس از اقدام هیأت ایرانی در مجمع بین المجالس در مادرید

قدردانی حماس از اقدام هیأت ایرانی در مجمع بین المجالس در مادرید