مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-29اجتماعي

مدارس خوزستان در برابر زلزله، ایمنی لازم را دارند


مدارس خوزستان با استفاده از الگوهای استاندارد ایمنی، مقاومت لازم در برابر خطرات ناشی از زلزله را دارند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس خوزستان با استفاده از الگوهای استاندارد ایمنی، مقاومت لازم در برابر خطرات ناشی از زلزله را دارند.

کورش مودت در حاشیه بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی که امروز (8 آذرماه) در مدرسه شیخ انصاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد آمادگی، سرعت عمل و واکنش به موقع در برابر بحران ناشی از زلزله بین دانش آموزان، اصلی ترین هدف برگزاری مانورهای این چنینی است زیرا مدرسه به عنوان کانون تحولات فرهنگی، نقش بسزایی در تحقق ارتقای آگاهی ها در خصوص برنامه های آمادگی در برابر زلزله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برگزاری این مانور در 325 واحد آموزشی و به صورت همزمان در سراسر استان خوزستان، افزود: دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگی، نقش مهمی در ایجاد آمادگی آحاد جامعه در برابر بحران های ناشی از بلایای طبیعی ایفا می کنند و برگزاری مانور آمادگی، اولین و مهمترین گام در تحقق جامعه تاب آور در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: بی شک تحقق جامعه تاب آور تنها با داشتن مدرسه ایمن در بستر تعلیم و تربیت امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خوزستان در برابر زلزله، ایمنی لازم را دارند

مدارس خوزستان در برابر زلزله، ایمنی لازم را دارند