مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-29سياسي

اجرای پویش بذرکاری در منطقه چالابه کرمانشاه


رییس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه از اجرای پویش بذرکاری همزمان با سراسر کشور در منطقه چالابه کرمانشاه در روز دهم آذر خبر داد.

- شهاب شیرزادی امروز(هشتم آذر) در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با اشاره به تامین بذر مورد نیاز برای اجرای این پویش، گفت: به یاد 9900 شهید استان کرمانشاه 9900 چاله در منطقه حفاظت شده چالابه کرمانشاه برای اجرای این طرح حفر شده است.

شیرزادی افزود: در اجرای این طرح تلاش می شود تا از گونه های جنگلی سازگار با شرایط اقلیمی منطقه استفاده شود.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این پویش از ساعت 10 صبح روز دهم آذر به صورت همزمان با سراسر کشور آغاز می شود، گفت: این پویش در کرمانشاه با حضور دکتر منصور معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اجرا خواهد شد.

وی با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در پویش بذرکاری در سطح جنگل ها و مناطق حفاظت شده استان، اضافه کرد: این پویش با مشارکت دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی، همراهی و همکاری شورای اسلامی روستاها، مردم، جوامع محلی، مسئولین دولتی و باهدف حفظ و احیا جنگل ها و مراتع اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این نوع پویش ها را تلاش برای پای کار آوردن مردم در حوزه حفاظت و حراست از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های خدادادی عنوان و ابراز ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش بذرکاری در منطقه چالابه کرمانشاه

اجرای پویش بذرکاری در منطقه چالابه کرمانشاه