مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29سياسي

گفته های استاندار خراسان جنوبی پس از 13 ماه خدمت


استاندار خراسان جنوبی پس از 13 ماه فعالیت در این استان امروز فعالیت خود را پایان می دهد که در این گزارش در راستای اقدامات انجام شده در این مدت به گفت وگو نشسته ایم.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در واقع چهارمین استاندار استان در دوران دولت روحانی می باشد که بعد از 13 ماه خدمت و انتخاب استاندار جدید توسط هیأت دولت کار خود را در این استان پایان داد و سکانداری مدیریت استان را به آقای قناعت می سپارد.

در خصوص اقدامات انجام شده و فعالیت هایی که در طی دوران مدیریت حمید ملانوری ، استاندار خراسان جنوبی صورت گرفته به گفت وگو می پردازیم.

خراسان جنوبی نیاز به مدیریت و فعالیت های فراوانی دارد فارس: پذیرفتن مدیریت استان خراسان جنوبی به نظرتان چه سختی ها و شیرینی ها در پی داشته است؟ ملانوری: پذیرفتن مسئولیت اداره استانی مانند استان خراسان جنوبی هم می تواند سخت و هم می تواند آسان باشد.

سخت از باب اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور بوده و به همین تناسب نیاز به کار و فعالیت داشته و با توجه به موقعیت این استان که موقعیتی مرزی و دارای کریدورهای ارتباطی مهم و مسائلی که در استان وجود داشته، نیاز به مدیریت و فعالیت های فراوانی دارد و در طی یک سال گذشته با بحران ها و شرایط ناگوار گوناگون در استان روب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفته های استاندار خراسان جنوبی پس از 13 ماه خدمت

گفته های استاندار خراسان جنوبی پس از 13 ماه خدمت