مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29سياسي

حمایت مجمع ایثارگران از تیم مذاکره کننده کشورمان


حزب مجمع ایثارگران در بیانیه ای تاکید کرد: مذاکرات هسته ای امری ملی و فراجناحی است.

ما تیم مذاکره کننده را نمایندگان کشور می­ دانیم و از همه جریان ­ها و احزاب و گروه های سیاسی هم می­ خواهیم در مسائل ملی از برخورد جناحی و سیاسی پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: حزب مجمع ایثارگران در آستانه از سرگیری مذاکرات وین پس از چند ماه وقفه و با ابراز خرسندی نسبت به تصمیم سران کشور برای گزینش رویکرد مذاکره و ضمن تقدیر از تیم مذاکره کننده دولت سابق، لازم می داند مواضع خود را در این زمینه به اطلاع ملت شریف ایران برساند.

توافق هسته ای که در سال 1394 پس از مذاکرات فشرده بین ایران و شش کشور جهان حاصل شد، مهمترین دستاورد نظام در عرصه بین المللی بود.

همانگونه که ملت بزرگ مشاهده کردند با این توافق شش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد به صورت تعلیق درآمد، بسیاری از تحریم ها برداشته شد، روابط سیاسی و اقتصادی کشورهای جهان با ایران در مسیری عادی و توام با اعتماد و احترام متقابل قرار گرفت و پرونده هسته ای ایران به روال عادی بازگشت.

علی رغم خروج خودسرانه آمریکا از برجام، گزارش­ های متعدد مدیرکل آژانس بین­ المللی انرژی هسته­ ای در مورد پایبندی ایران به توافق باعث تقویت موضع ایران شد و انتقاد بسیاری از کشورهای جهان از آمریکا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجمع ایثارگران از تیم مذاکره کننده کشورمان

حمایت مجمع ایثارگران از تیم مذاکره کننده کشورمان