مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-29سياسي

هیچ اقدام غیرقانونی در ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی مناطق ییلاقی یزد انجام نشده


استقرار پد بالگرد اورژانس هوایی در مسیر یزد منشاد از مسئله آب هم واجب تر است چرا که با جان انسان ها سرکار دارد.

- دکتر احمد دهقان، رییس سازمان اورژانس استان یزد، در پی اعتراض برخی افراد از ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی در مناطق ییلاقی در گفت وگو با خبرنگار فارس، در این استان، اظهار کرد: جهت ساخت پایگاه اوژانس و پد بالگرد هوایی برای پوشش مناطق ییلاقی منشاد و دیگر روستاهای ییلاقی استان طبق روال قانونی زمین به دانشگاه علوم پزشکی در روستای منشاد واگذار شده و عملیات اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه بالغ بر 100 پایگاه اورژانس در مناطق ییلاقی استان یزد ساخته شود، افزود: این مهم در مناطق طزرجان، ده بالا و نیر در حال پیگیری است و تاکنون در روستای منشاد اجرایی شده است.

  رییس سازمان اورژانس استان یزد در خصوص اعتراض برخی از اهالی روستاهای ییلاقی استان که از ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی گلایه داشتند، گفت: هیچ اقدام غیرقانونی در این خصوص انجام نشده و اگر کسی اعتراضی دارد می تواند شکایت خود ر از طریق مراجع قانونی پیگیری کند.

دکتر دهقان استقرار پهد اورژانس هوایی در روستای منشاد را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: این مهم در روستای ییلاقی ده بالا علارغم پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اقدام غیرقانونی در ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی مناطق ییلاقی یزد انجام نشده

هیچ اقدام غیرقانونی در ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی مناطق ییلاقی یزد انجام نشده