مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-29سياسي

«زباله» اولین معضل شهروندان کرجی است


رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: متاسفانه به دلیل کمبودها و اختلالات موجود در خدمات رسانی، سطح خواسته شهروندان به ساماندهی وضعیت زباله های منطقه شان تنزل پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی قاسم پور، رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج، در جلسه امروز دوشنبه هشتم آذرماه که کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج به موضوع متمم بودجه سازمان مدیریت پسماند می پرداخت، مقصر این مسئله را مدیریت شهری عنوان کرد که سبب تنزل سطح خواسته ها و انتظارات مردم شده است.

قاسم پور افزود: زمانی که بدون مطالعه و اطلاع رسانی کافی، طرحی به اجرا در می آید و اقدام جایگزینی نیز برای آن انجام نمی شود، آسیب جدی به شهروندان و شأن آنها وارد می شود.

وی، در خصوص نحوه بودجه نویسی شهرداری و سازمان مدیریت پسماند نیز انتقاداتی را طرح و عنوان کرد: تدوین بودجه از طریق شهرداری مرکز و سازمان انجام می گیرد و باید بتواند برای مبالغ ارائه شده توجیهات و توضیحات اقناعی لازم را ارائه دهد.

سخنگوی شورای شهر کرج اضافه کرد: در صورت عدم دفاع مناسب از بودجه تدوین شده، رییس سازمان موظف است با آنچه در اختیارش قرار دارد زیرمجموعه اش را اداره کند که این امر آسیب هایی را برای شهر و مجموعه به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زباله» اولین معضل شهروندان کرجی است

«زباله» اولین معضل شهروندان کرجی است