مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-29اقتصادي

پرداخت وام اشتغال 100 میلیون تومانی به افراد دارای معلولیت


ایجاد اشتغال پایدار با ارایه یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هر معلول از جمله خدمات ارایه شده به این عزیزان است.

- ایسنا/البرز مدیر کل بهزیستی البرز گفت: ایجاد اشتغال پایدار با ارایه یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هر معلول از جمله خدمات ارایه شده به این عزیزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله حیدری، روز دوشنبه هشتم آذر به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، در جمع اصحاب رسانه، گفت : هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت از 8 الی 14 آذرماه با شعار پیش به سوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت آغاز شده است.

وی در ادامه به خدمات معاونت توانبخشی به معلولین استان اشاره کرد و افزود: معاونت توانبخشی بهزیستی استان البرز خدمات خود را در دفترهای تخصصی مراقبتی، مراکز شبانه روزی، روزانه و امور توانپزشکی،توانمندسازی امور معلولان ، دفاتر شورای ساماندهی سالمندان و مناسب سازی ارایه می دهد.

حیدری یادآورشد: دفتر مراقبتی مراکز شبانه روزی نظارت بر 54 مرکز شبانه روزی، اعصاب و روان، ذهنی، جسمی و حرکتی و سالمندان را برعهده دارد که اکنون 3200 نفر در این مراکز به طور شبانه روزی نگهداری و از این تعداد 720 نفر فاقد سرپرست و یا مجهول الهویه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام اشتغال 100 میلیون تومانی به افراد دارای معلولیت

پرداخت وام اشتغال 100 میلیون تومانی به افراد دارای معلولیت