مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-29اجتماعي

حمایت از مطالعات مرتبط با تاثیر سوء میکروپلاستیک ها در محیط زیست


سازمان حفاظت محیط زیست، از اساتید و پژوهشگران دعوت کرد تا لیست مطالعات علمی و یافته های پژوهشی مرتبط با «تاثیرات سوء میکروپلاستیک ها در محیط زیست» را به این مرکز ارسال کنند.

- حمایت از مطالعات مرتبط با "تاثیر سوء میکروپلاستیک ها در محیط زیست" سازمان حفاظت محیط زیست، از اساتید و پژوهشگران دعوت کرد تا لیست مطالعات علمی و یافته های پژوهشی مرتبط با تاثیرات سوء میکروپلاستیک ها در محیط زیست را به این مرکز ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود تجریشی؛ معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در نامه ای به معاونان پژوهشی فرهنگستان علوم و دانشگاه های صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان، شیراز، تبریز، گیلان، خلیج فارس بوشهر و هرمزگان، عنوان کرد که مرکز منطقه ای کنوانسیون های بازل و استکهلم در ایران از طرح ها و مطالعات دانشگاهی و انجام پروژه های منطقه ای دعوت به همکاری می کند.

در این نامه با اشاره به اهمیت تحقیق و بررسی تاثیرات آلودگی میکروپلاستیک ها در محیط زیست، از اساتید، پژوهشگران و متخصصان دعوت شده است تا لیست مطالعات علمی و یافته های پژوهشی مرتبط با تاثیرات سوء میکروپلاستیک ها در محیط زیست را از طریق ایمیل به آدرس bcrciran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مطالعات مرتبط با تاثیر سوء میکروپلاستیک ها در محیط زیست

حمایت از مطالعات مرتبط با تاثیر سوء میکروپلاستیک ها در محیط زیست