مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-29سياسي

امنیت سایبری دستگاه های سمنان در دستور کار باشد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: با توجه به گسترش فضای سایبری، مصون سازی و پایداری شبکه دستگاه های اجرایی این استان به ویژه دستگاه های خدمات رسان در دستور کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده ظهر امروز در جلسه قرارگاه پدافند سایبری استان سمنان اظهار کرد: پدافند غیرعامل، ابتدا باید در بدنه اجتماعی و فعالان مؤثر این حوزه، دارای درک و فهم مشترک باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: برای مصون سازی خود و سرمایه های ملی لازم است از پدافند غیرعامل استفاده کنیم که پدافند سایبری نیز یکی از راهکارهای آن محسوب می شود.

وی با بیان اینکه امروز ما در وسط یک جنگ هستیم، گفت: پنج وظیفه رصد و پایش مستمر توسط دستگاه های اجرایی در شبکه های داخلی خود، تشخیص تهدیدات، تجزیه و تحلیل تهدیدات، بازیابی اطلاعات و تولید قدرت پاسخگویی، وظایف اصلی و مهم در حوزه پدافند سایبری است.

ریواده افزود: افزایش توانمندی رصد و پایش مستمر در حوزه پدافند غیرعامل، ضرورت دارد از طریق آموزش و ایجاد ساختار در دستور کار قرار داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: در حوزه سایبری، ما با آسیب، تهدید و جنگ سایبری مواجه هستیم که تشخیص تهدیدات و شناسایی آسیب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت سایبری دستگاه های سمنان در دستور کار باشد

امنیت سایبری دستگاه های سمنان در دستور کار باشد