مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-29اقتصادي

فعلاً افزایش قیمت نان در یزد نداریم


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان یزد با اشاره به افزایش نرخ نان در تابستان سالجاری، اعلام کرد: فعلاً تصمیمی مبنی بر افزایش نرخ نان در یزد وجود ندارد.

- به دنبال اعلام تدریجی افزایش نرخ نان در برخی استانهای کشور، شایعاتی مبنی بر افزایش مجدد قیمت نان در استان یزد نیز مطرح بود ولی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان یزد اگر نبود تصمیمی مبنی بر این اقدام خبر داد.

علی احمدیان در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب، تصریح می کند: هرچند تصمیم در این باره از طریق کارگروه آرد و نان استان اخذ می شود ولی با توجه به افزایش چند ماه قبل قیمت نان در استان، در حال حاضر تصمیمی در این مورد وجود ندارد.

با این حال حسین ملت یزدی مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان یزد به خبرنگار ایسنا می گوید: با توجه به این که نرخ نان در استانهای همجوار 30 تا 40 درصد بیشتر از یزد است، نظر به مشکلات فعالان این صنف، درخواستی برای افزایش قیمت داشته ایم ولی هنوز تصمیمی در این باره اعلام نشده است.

وی با اشاره به افزایش اخیر قیمت نان استان در مردادماه امسال، عمده علت تاثیرگذار بر ارائه درخواست مجدد این اتحادیه برای افزایش نرخ را افزایش دستمزد نیروی انسانی خواند و گفت: به دلیل پایین بودن حق الزحمه در این حوزه، برخی از فعالان این صنف با کمبود نیروی کار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلاً افزایش قیمت نان در یزد نداریم

فعلاً افزایش قیمت نان در یزد نداریم