مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-29بين الملل

رژیم صهیونیستی از خبرنگاران فلسطینی باج گیری می کند


مدیترانه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع سفر ده ها خبرنگار فلسطینی شده و در حال باج گیری و چانه زنی با خبرنگاران فلسطینی در حق آنها برای آزادی رفت و آمد و ترددشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، در گزارش دیده بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه تحت عنوان مجازات خبرنگاران: محدودیت های اسراییل در آزادی رفت و آمد و تردد به نقل از خبرنگاران فلسطینی آمده که، افسران اسراییلی به آنها گفته اند ممنوعیت سفر آنها تنها در یک صورت لغو می شود که در ارائه اطلاعات امنیتی در خصوص فلسطینیان یا همکاری به نفع رژیم صهیونیستی با آنها فعالیت و همدستی کنند.

در این گزارش آمده است، در موارد دیگر افسران اسراییلی به آنها قول دادند که در صورت رها کردن فعالیت خبرنگاری یا توقف همکاری با برخی رسانه ها و مطبوعات مشخص، حق رفت و آمد و سفر به آنها داده می شود.

گزارش ها حاکی از آن است که در صورت مخالفت با این پیشنهادها، خبرنگاران در معرض حملات جسمی و روانی از طریق ضرب و شتم، بازداشت، یورش به منازل و تهدید به پیگیرد پیاپی قرار می گیرند.

این گزارش بر اساس ده ها مصاحبه انجام شده توسط تیم میدانی دیده بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه با خبرنگاران فلسطینی ممنوع السفر در کرانه باختری، نوار غزه و قدس شرقی تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از خبرنگاران فلسطینی باج گیری می کند

رژیم صهیونیستی از خبرنگاران فلسطینی باج گیری می کند