مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-29سياسي

هیئات مذهبی پایگاه های اجتماعی تصمیم سازی فرهنگی و رسیدگی به مشکلات هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هیئت های مذهبی پایگاه های اجتماعی تصمیم سازی فرهنگی و رسیدگی به مشکلات هستند، گفت: هرگاه نیاز به کمک باشد هیئات آماده و در میدان هستند.

- ، حجت الاسلام عباس عبدالهی در آیین تقدیر از برگزار کنندگان مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی سال 1400 و هیئت های مذهبی میامی همزمان با صبح دوشنبه به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر با بیان اینکه استان سمنان به لحاظ مساحت یکی از بزرگترین استان های کشور است اما از لحاظ جمعیت رتبه آخر را دارد، ابراز داشت: این امر سبب شده تا دستگاه های اجرایی و اداری و فرهنگی با کمترین نیرو و امکانات و بودجه و اعتبارات باید بیشترین وقت، انرژی و کار را صورت دهند در نتیجه کار فرهنگی کردن در چنین استان های دشواری است.

وی با بیان اینکه حجم کارهای فرهنگی در حوزه تبلیغ دینی در هشت شهرستان وسیع استان سمنان بسیار زیاد است، افزود: علی رغم این مسائل خوشبختانه همیت خوبی در زمینه ترویج فرهنگ دینی در این استان وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مسئولان موکب های اربعین حسینی در زمینه گرامی داشت یاد اربعین و همچنین برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی 1400 زحمات بسیاری را کشیدند، تاکید کرد: هیئت های مذهبی چراغ مراسم دینی ما را روشن نگه داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی پایگاه های اجتماعی تصمیم سازی فرهنگی و رسیدگی به مشکلات هستند

هیئات مذهبی پایگاه های اجتماعی تصمیم سازی فرهنگی و رسیدگی به مشکلات هستند