مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-29حوادث

کشف 30 تن سنگ معدنی گرانیت به ارزش 250میلیارد ریال در هرمزگان


فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری 2 نفر حفار غیرمجاز در بخش هشتبندی میناب و کشف 30 تن سنگ معدنی از نوع گرانیت به ارزش 250 میلیارد ریال خبر داد.

- ، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سود جو به صورت غیرمجاز درحال حفاری با دستگاه بیل مکانیکی و کمپرسور و سایر ادوات اکتشافی در حال برداشت سنگ از کوههای واقع در بخش هشتبندی که جزء منابع ملی می باشد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود:مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد نامحسوس، محل حفاری غیرمجاز را در کوه های اطراف هشتبندی شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات 30 تن سنگ معدن از نوع گرانیت اکتشاف شده به همراه تعدادی ادوات حفاری شامل بیل مکانیکی، کمپرسور،پیکور، موتور برق، نورافکن و.

کشف شد، اذعان داشت: دو متهم تا کنون در این زمینه دستگیر که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جعفری ارزش سنگ های معدنی مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان 250 میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست: در راستای حفظ آثار تاریخی و منابع طبیعی در صورت مشاهده هرگونه حفاری مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 تن سنگ معدنی گرانیت به ارزش 250میلیارد ریال در هرمزگان

کشف 30 تن سنگ معدنی گرانیت به ارزش 250میلیارد ریال در هرمزگان