مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-29سياسي

نیکزاد مطرح کرد: انتقاد از تروریسم اقتصادی/ آمریکا توافق هسته ای را نقض کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد که به منظور شرکت در یکصد و چهل و سومین نشست اتحادیه بین المجالس (IPU) به مادرید سفر کرده است، - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم به کارگیری اقدامات قهرآمیز یکجانبه خودسرانه از جمله تروریسم اقتصادی علیه کشور های در حال توسعه همچنان محل نگرانی جدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد که به منظور شرکت در یکصد و چهل و سومین نشست اتحادیه بین المجالس (IPU) به مادرید سفر کرده است، در اولین نشست شبکه پارلمانی جنبش غیرمتعهدها، گفت: مایلم از آذربایجان برای ارائه این ایده برجسته و سازماندهی این نشست تشکر کنم.

وی ادامه داد: تمایل به حفظ استقلال و پرهیز از ورود به رقابت بین دو ابرقدرت، ایده های اساسی موجد جنبش عدم تعهد بوده است.

جنبش عدم تعهد از زمان تأسیس آن بر تضمین استقلال ملی، حاکمیت سیاسی، تمامیت ارضی و امنیت کشور های عضو تمرکز داشته است و با گذشت حدود 3 دهه از پایان جنگ سرد، خود را با شرایط و چالش های جدید جهان تطبیق داده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما بر این باوریم که تاکنون با وجود تقدم فعالیت های بین پارلمانی در سطح جهانی در مقایسه با سازمان های بین المللی، بین دولتی مانند سازمان ملل متحد، پارلمان ها واجد جایگاه و مشارکت در خور و شایسته آنان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد مطرح کرد: انتقاد از تروریسم اقتصادی/ آمریکا توافق هسته ای را نقض کرده است

نیکزاد مطرح کرد: انتقاد از تروریسم اقتصادی/ آمریکا توافق هسته ای را نقض کرده است