مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-29اقتصادي

آب کشاورزی پایاب سد ستارخان اهر به نام باغداران و به کام ویلانشینان


شهرستان اهر، در سال های اخیر شاهد رشد قارچ گونه ویلا های شخصی در زمین هایی است که پیش از این زمین کشاورزی و محل تولید محصولات زراعی بوده است.

- خبرگزاری فارس- حسن بالاگر: بیش از پنج هزار هکتار از اراضی پایاب سدستارخان، از جمله باغات دیزبین، مسیرکمربندی، جاده مشکین شهر تا قرار گرفته اند، به افراد غیربومی، گرفته شود و به عبارت دیگر، هر گونه فروش و واگذاری این باغات به افراد غیربومی، بدون حق آبه واگذار شود.

  الحمدالله ، چنین عزیزانی عمدتا دارای تمکن مالی بوده و می توانند با خرید تانکر، یا تجهیزات مشابه، آب مورد نیاز باغات خود را تامین کنند.

متاسفانه هم اکنون، افرادی غیربومی پولدار، با سواستفاده از وضعیت ضعیف اقتصادی ساکنان و اهالی و روستاهای منطقه، با نازل ترین قیمت، قطعات بزرگی را در بهترین چشم اندازها،  خریداری و تملک کرده و با ساختن ویلاهای مجلل و نصب تمام انشعابات آب و برق و گاز، آن هم  با تعرفه کشاورزی، تعطیلات آخر هفته خود را در این ویلاها خوش می گذرانند و کشاورزان منطقه، عملا در میان مدت، خود را در یک استضعاف پیش رو خواهند دید که پشیمانی سودی نخواهد داشت! این در حالی است که، مسئولان ما با توصیه های رنگ وا رنگ ، مردم را به صرفه جویی و مصرف بهینه دعوت می کنند و انتظار دارند، شهروندان اهری جور مصرف مرکز نشینان آنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب کشاورزی پایاب سد ستارخان اهر به نام باغداران و به کام ویلانشینان

آب کشاورزی پایاب سد ستارخان اهر به نام باغداران و به کام ویلانشینان