مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-29بين الملل

حمله ترامپ به مدیریت ناکارآمد جو بایدن در قبال همه گیری کرونا


دونالد ترامپ در اظهاراتی به جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از بابت آنچه که مدیریت ناکارآمد این جانشینش در ریاست جمهوری در قبال همه گیری کووید-19 توصیف کرد، - حمله ترامپ به مدیریت "ناکارآمد" جو بایدن در قبال همه گیری کرونا دونالد ترامپ در اظهاراتی به جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از بابت آنچه که مدیریت "ناکارآمد" این جانشینش در ریاست جمهوری در قبال همه گیری کووید-19 توصیف کرد، تاخت؛ انتقادی که به رغم گام های غلط خود ترامپ در این مورد که به کمپینش برای انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی آسیب زد، مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه بیزینس اینسایدر، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا طی مصاحبه ای با شبکه فاکس بیزینس بیان کرد، امیدوار است بایدن در مقابله با ویروس کرونا که برای نزدیک به دو سال بحرانی در سلامت عمومی و دگرگونی اجتماعی در سراسر جهان ایجاد کرده است، موفق شود.

با این حال، این رییس جمهور سابق آمریکا که در دوران ریاست جمهوری خود به دلیل کم اهمیت جلوه دادن شدت این ویروس به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، به عملکرد بایدن حمله کرد.

ترامپ با به کارگیری مجدد لفظ تحریک آمیز ویروس چینی که همزمان با افزایش احساسات ضد آسیایی تبارها در رسانه های اجتماعی مطرح شد، اظهار کرد: ببین، من خواستار موفقیت بایدن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ترامپ به مدیریت ناکارآمد جو بایدن در قبال همه گیری کرونا

حمله ترامپ به مدیریت ناکارآمد جو بایدن در قبال همه گیری کرونا