مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-29فرهنگي

45 درصد از سریال «بی نشان» تصویربرداری شد/ اضافه شدن 2 بازیگر پیشکسوت به پروژه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاظم هژیرآزاد و اکبر رحمتی از بازیگران پیشکسوت عرصه تلویزیون، تئاتر و سینما بازی خود را در سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل، - 45 درصد از سریال بی نشان تصویربرداری شد/ اضافه شدن 2 بازیگر پیشکسوت به پروژه کاظم هژیرآزاد و اکبر رحمتی جلوی دوربین سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاظم هژیرآزاد و اکبر رحمتی از بازیگران پیشکسوت عرصه تلویزیون، تئاتر و سینما بازی خود را در سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی آغاز کردند.

کاظم هژیرآزاد نقش حسین داور یعنی پدر فریده با بازی نیوشا ضیغمی و اکبر رحمتی نقش حبیب را که یار و همراه قدیمی شهاب با بازی پرویز فلاحی پور است، ایفا می کنند.

همچنین تاکنون حدود 45 درصد از تصویربرداری بی نشان انجام شده است و گروه سازنده این روز ها در محله جماران مشغول ضبط سریال هستند.

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی پور، سعید زارعی، هلن نقی لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی و مهدی فقیه از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

دیگر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از دستیار مدیر برنامه ریزی: امیر جاویدنیک، دستیار یک کارگردان: نورالدین گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد از سریال «بی نشان» تصویربرداری شد/ اضافه شدن 2 بازیگر پیشکسوت به پروژه

45 درصد از سریال «بی نشان» تصویربرداری شد/ اضافه شدن 2 بازیگر پیشکسوت به پروژه