مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-29بين الملل

وزیر دفاع سابق آمریکا از پنتاگون به دادگاه شکایت کرد


مارک اسپر در شکایتی علیه پنتاگون مدعی شد که این وزارتخانه به صورت نامناسبی جلوی او را برای استفاده از یکسری از مطالب که قرار است در کتاب جدیدش از آنها استفاده کند، - مارک اسپر: اجازه انتشار مطالب محرمانه را در کتابم ندادند مارک اسپر در شکایتی علیه پنتاگون مدعی شد که این وزارتخانه به صورت نامناسبی جلوی او را برای استفاده از یکسری از مطالب که قرار است در کتاب جدیدش از آنها استفاده کند، گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این شکایت از سوی مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا روز یکشنبه در دادگاه منطقه ای واشنگتن ارائه شد و در آن آمده که کتاب خاطرات اسپر با عنوان یک سوگند مقدس به دوران فعالیت وی به عنوان وزیر ارتش ایالات متحده از 2017 تا 2019 و 18 ماه پست وزیر دفاع این کشور می پردازد.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا چند روز پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در توییتی وی را از این پست اخراج کرد.

اسپر در این شکایت نامه آورده است: این بازه زمانی که وزیر دفاع بودم کشور با برهه ای از ناآرامی های مدنی، بحران سلامت، افزایش تهدیدهای خارجی، نقل و انتقالات در پنتاگون و یکسری تنش ها در کاخ سفید روبرو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع سابق آمریکا از پنتاگون به دادگاه شکایت کرد

وزیر دفاع سابق آمریکا از پنتاگون به دادگاه شکایت کرد