مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-29سياسي

درخواست حزب جمهوریت از تیم مذاکره کننده


سخنگوی حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: درخواست این حزب از مذاکره کنندگان هسته ای این است که در مذاکرات، رفع تحریم ها و گشایش های بانکی و اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا کارگر درباره مواضع حزب جمهوریت درباره مسائل روز کشور از جمله مسئله احیای برجام اظهار داشت: در آخرین جلسه دفتر سیاسی حزب جمهوریت، مسائل و حوادث سیاسی روز کشور و سطح منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا هفته آینده بیانیه تحلیلی در این خصوص صادر شود.

وی ادامه داد: در این جلسه به صورت ویژه بحث دور جدید مذاکرات هسته ای مطرح و از تصمیم سازان و مذاکره کنندگان درخواست شد تا در اولین محک جدی تغییر گفتمان سیاسی و دیپلماسی کشور، منافع و مصالح ملی و فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی مردم در نظر گرفته شود و در مذاکرات برد -برد ضمن حفظ منافع ملی که چیزی جز کسب رضایت مردم و تامین امنیت اقتصادی و روانی آنها نیست، رفع تحریم ها و گشایش های بانکی و اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد.

این فعال سیاسی همچنین گفت: در این جلسه مطرح شد که حال که هماهنگی و پشتیبانی تمامی قوا و نهادهای انقلابی پشت سر تیم مذاکره کننده است مردم انتظار دارند با اتخاذ تصمیمات قاطع و منطقی و دوری از مذاکرات زمان بر و بدون نتیجه، در اسرع وقت تحریم های ظالمانه و طاقت فرسا لغو شود و آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حزب جمهوریت از تیم مذاکره کننده

درخواست حزب جمهوریت از تیم مذاکره کننده