مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-29سياسي

تحقق شعار هر شهروند یک خبرنگار در دستور کار است


سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج گفت: دستگاه ها و رسانه های محلی با تعاملی سازنده می توانند بسیاری از نیازهای  ضروری  شهرستان کرج را شناسایی و رفع کنند و همچنین با انتشار اخبار خدمات انجام شده اعتماد مردم جلب کرده و میزان رضایت مندی اجتماعی را در جامعه بالا ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود ابراهیمی در خصوص بررسی نقش رسانه ها در جهت رفع مشکلات اظهار کرد: همگرایی و اتحاد رسانه ها در خصوص مصالح شهرستان کرج، توجه مدیران را نسبت به نقاط ضعف و قوت موجود جلب می کند و این امر باید تقویت شود و همچنین تشکیل هیئت های اندیشه ورز و کارگروه های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: دستگاه ها و رسانه های محلی با تعاملی سازنده می توانند بسیاری از نیازهای این شهرستان را شناسایی و رفع کنند.

سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج در ادامه با اشاره به ایجاد بستر هایی در جهت ارتقا بصیرت اجتماعی با رویکرد اسلامی، اظهار کرد: ارتقا سواد رسانه ای اهالی شهرستان در دستور کار است و به زودی دوره های مختلفی در این زمینه برگزار خواهد شد.

ابراهیمی گفت: ترویج شایعه و بدبینی در دستور کار دشمنان نظام و انقلاب بوده و آنها تلاش دارند با شایعه پراکنی در خصوص مسائل و موضوعات غیر واقعی و انعکاس معکوس واقعیت ها و دادن خوراک به رسانه های معاند اذهان مردمی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار هر شهروند یک خبرنگار در دستور کار است

تحقق شعار هر شهروند یک خبرنگار در دستور کار است