مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-29ورزشي

توضیح رییس فدراسیون دانشگاهی درباره اعزام های جهانی و آسیایی


رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی به بخش های آموزش عالی و هیات های استانی واگذار می شود.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی و بررسی تقویم رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان و جام جهانی دانشگاهی 2022 فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) جلسه آنلاین مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی و روسای هیات های ورزش های دانشگاهی استانی به مدت دو روز برگزار شد.

هادی بشیریان رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی در این جلسه گفت: سیاست فدراسیون برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی با توجه به توانمندی آنها و بهره گیری از امکانات مادی و معنوی و نیروی انسانی متخصص در بخش ها واستان ها برخی از اعزام های برون مرزی به آنها واگذار می شود.

وی تاکید کرد: برای مشارکت هرچه بیشتر بخش ها و هیات ها در برنامه های فدراسیون هر بخش و یا استانی که متقاضی وتوانایی اعزام رشته ای را داشته باشد پس از بررسی های لازم به آنها واگذار خواهد شد و فدراسیون هم هماهنگی و پشتیبانی های لازم را انجام خواهد داد.

بشیریان ادامه داد: واگذاری اعزام تیم های ورزشی به استان ها علاوه بر اینکه مسابقات دانشجویی رونق پیدا می کند ، انسجام وتقویت ساختار بخش های مختلف در استان ها را در بر خواهد داشت و مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس فدراسیون دانشگاهی درباره اعزام های جهانی و آسیایی

توضیح رییس فدراسیون دانشگاهی درباره اعزام های جهانی و آسیایی