مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-29اقتصادي

اجرای دستمزد توافقی درمناطق روستایی سلب حداقل ها از کارگران است


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: الحاق یک تبصره به ماده 41 قانون کار مبنی بر اجرای دستمزد توافقی درمناطق روستایی سلب حداقل ها از کارگران است - داود میرزایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساوه گفت: الحاق یک تبصره به ماده 41 قانون کار مبنی بر اجرای دستمزد توافقی درمناطق روستایی سلب حداقل ها از کارگران و ظلم آشکار به این قشر است.

وی با بیان این که طرفداران دستمزد توافقی به تضعیف  حقوق حداقلی نیروی کار هستند، افزود:عدم امنیت شغلی و کوچک کردن سفره کارگری و مهاجرت به شهرها برای کار  از نتایج دستمزد توافقی به شمار می رود.

وی اظهار کرد: از نمایندگان از سر راه سرمایه گذاران مانند تعدیل سودهای بانکی، معافیت مالیاتی ، دسترسی واحدهای تولیدی و صنعتی به انرژی ارزان و تامین مواد اولیه محقق می شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه با اشاره به ضرورت تعریض مسیر شهر ساوه به شهر صنعتی کاوه گفت: این مسیر در ساعات پیک تردد کارگران در ساعات اولیه صبح و عصر به گلوگاه خطر و حوادث تبدیل می شود که رفع این امر با توجه به وقوع چندین فقره سوانح ناشی از تراکم ترافیک نیازمند توجه جدی مسئولان مربوطه است.

میرزایی افزود: متاسفانه وعده و وعیدهای مسئولان و غفلت در خصوص تعریض محور ساوه- شهر صنعتی هنوز محقق نشده و از سویی همچنان تردد کامیون های سنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دستمزد توافقی درمناطق روستایی سلب حداقل ها از کارگران است

اجرای دستمزد توافقی درمناطق روستایی سلب حداقل ها از کارگران است