مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-29سياسي

ریشه برخی از جرم ها بحث فقر فرهنگی است/ مردم ولی نعمت ما هستند


دادستان شهرستان بابل با بیان اینکه در کنار برخی مسائل اقتصادی ریشه برخی از جرم ها بحث فقر فرهنگی است، گفت: ماموران پلیس شبانه روزی در حال تلاش هستند و خواب را از چشم متهمان می گیرند ولی باید بدانیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، یک شنبه هر هفته به نام یک شهید مراسمی در مسجد جامع شهر گتاب  برگزار می شود که با عنوان یک شنبه های شهدایی معروف است.

حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان بابل در مراسم یک شنبه های شهدایی شهر گتاب، اظهار کرد: اینکه ولی نعمت ما مردم هستند، خیلی مهم است.

وی گفت: در راه انقلاب شهیدان بسیاری رفتند و جان شان را تقدیم انقلاب، نظام و امام کردند و حتی برخی تا آن لحظات آخر چشمان شان باز شد که تحلیل باز بودن چشمان شهیدان را می توانیم اینگونه بیان کنیم که ما در مقابل خون شهدا مسؤولیت داریم.

دادستان شهرستان بابل بیان کرد: اینکه  مدیری بر صندلی تکیه بزند و به مردم خدمت نکرده و در مسیر آرمان های شهدا گام برندارد واقعا جای تاسف دارد.

این مسؤول با طرح این سوال که چه کسی باید پاسخ خانواده های شهیدان را بدهد؟ تصریح کرد: مسؤولی که دنبال فساد است و آن کسی که ارز 4200 تومانی می گیرد واردات می کند و یا کار دیگر باید بدانند که روز قیامت باید جواب شهدا را بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه برخی از جرم ها بحث فقر فرهنگی است/ مردم ولی نعمت ما هستند

ریشه برخی از جرم ها بحث فقر فرهنگی است/ مردم ولی نعمت ما هستند