مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-29سياسي

دستور رییس قوه قضاییه برای رسیدگی مجدد به پرونده مدیرعامل سایت دیوار


این حکم قضایی امکان جایگزینی ندارد مگر به روش اعاده دادرسی و یا اعمال ماده 477 که از ظرفیت های قانونی است، مجدد در فرایند رسیدگی قرار گیرد.

- این حکم قضایی امکان جایگزینی ندارد مگر به روش اعاده دادرسی و یا اعمال ماده 477 که از ظرفیت های قانونی است، مجدد در فرایند رسیدگی قرار گیرد.

ورود هوشمندانه رییس دستگاه قضا به پرونده مدیرعامل دیوار و دستور رسیدگی مجدد به این پرونده حاکی از دقت نظر رییس قوه قضاییه نسبت به جلوگیری از ناامن شدن فضا برای کسب و کار های اینترنتی است.

حکم مجازات سه ماه و یک روز حبس برای اشکان میرآرمندهی مدیرعامل سایت دیوار در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ظاهرا این حکم به دلیل برخی فعالیت های مجرمانه کاربران با سوءاستفاده از سایت دیوار رخ داده و مدیران این سایت ششم آذر سال جاری در بیانیه ای اعلام کردند که عنوان اتهامی این حکم فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن فروش است.

دیوار وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالا های نو و دست دوم و ارائه خدمات است که در سال 1392 راه اندازی شده است.

اکنون این وبگاه در 238 شهر کشور فعال است و مردم می توانند کالا های خود را با تفکیک منطقه و محله برای خرید یا فروش در دیوار ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس قوه قضاییه برای رسیدگی مجدد به پرونده مدیرعامل سایت دیوار

دستور رییس قوه قضاییه برای رسیدگی مجدد به پرونده مدیرعامل سایت دیوار