مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-29ورزشي

تجلیل از برترین های جشنواره «ماندگارهای آسمانی» در یزد


مراسم اختتامیه جشنواره «ماندگارهای آسمانی» شامل نمایش عکس های برگزیده جشنواره عکس کنگره 4000 شهید استان یزد در مراسمی با حضور مسئولان برگزار شد.

- ایسنا/یزد مراسم اختتامیه جشنواره ماندگارهای آسمانی شامل نمایش عکس های برگزیده جشنواره عکس کنگره 4000 شهید استان یزد در مراسمی با حضور مسئولان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار مهدی فرهنگ دوست از یادگاران و سرداران دوران دفاع مقدس، سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت الاسلام سیدناصر حیدری رییس کمیسیون فرهنگی شورا شهر و تنی چند از اعضای شورا شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از خانواده شهدا، از مجید دهقانی زاده به عنوان مقام اول، محمدسجاد بیگی راد به عنوان مقام دوم و نگار سالاری به عنوان مقام سوم تجلیل شد.

در این مراسم همچنین محمدمهدی پور دهقان ، حمیدرضا لطفی و فایزه کشفی شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، در زمان برگزاری کنگره 4000 شهید استان و اعلام فراخوان مسابقه عکاسی، 207 اثر به دبیرخانه جشنواره عکس ماندگارهای آسمانی ارسال شد که 54 اثر به بخش داوری راه پیدا کرد و 22 اثر آن از سوم آذرماه در نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد به نمایش درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برترین های جشنواره «ماندگارهای آسمانی» در یزد

تجلیل از برترین های جشنواره «ماندگارهای آسمانی» در یزد