مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-29فرهنگي

سیدجواد هاشمی: به احترام مردم فیلمم را اصلاح می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد هاشمی تهیه کننده، نویسنده و کارگردان این فیلم در گفتگو با فارس اظهار داشت: به نظر می رسد کسانی که نسبت به محتوای فیلم شهر گربه ها معترض هستند و حتی برخی از آن ها کمپینی را نیز علیه فیلم راه اندازی کردند، - کارگردان فیلم سینمایی شهر گربه ها در واکنش به اعتراض ها نسبت به فیلمش گفت: فیلم را اصلاح خواهم کرد تا این تصور به وجود نیاید که برای من نظرات و عواطف دینداران و افراد مذهبی که همیشه به من لطف داشتند، مهم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد هاشمی تهیه کننده، نویسنده و کارگردان این فیلم در گفتگو با فارس اظهار داشت: به نظر می رسد کسانی که نسبت به محتوای فیلم شهر گربه ها معترض هستند و حتی برخی از آن ها کمپینی را نیز علیه فیلم راه اندازی کردند، هنوز به تماشای این فیلم ننشستند.

وی افزود: به احترام معترضان به این فیلم، تعدادی از پلان هایی را که در تیزر استفاده شده است، حذف می کنم و فیلم را اصلاح خواهم کرد تا این تصور به وجود نیاید که برای من نظرات و عواطف دینداران و افراد مذهبی که همیشه به من لطف داشتند، مهم نیست.

هاشمی در پایان تأکید کرد: بعد از اصلاح برخی پلان ها و انجام مراحل فنی، نسخه جدید فیلم در اختیار سالن های سینما قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدجواد هاشمی: به احترام مردم فیلمم را اصلاح می کنم

سیدجواد هاشمی: به احترام مردم فیلمم را اصلاح می کنم