مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-29فرهنگي

تجمیع صنوف فرهنگی در قالب گذر فرهنگ و هنر یک ضرورت است


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این اداره کل به دنبال تجمیع صنوف فرهنگی است، اما این مهم به نگاه مدیریتی کلان و عزم جدی در حوزه مدیران شهری و استانی نیاز دارد.

- رضا نیازی در دیدار با مدیرمسئول انتشارات پریسک خرم آباد هدف از این بازدیدها را شناخت و بررسی ظرفیت های استان و ساماندهی حوزه نشر عنوان کرد و افزود: در استان لرستان بالغ بر 50 مجوز انتشارات صادر شده است که از این تعداد متأسفانه بنا به دلایل مختلف حدود 20 انتشارات در حال فعالیت جدی هستند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: شنیدن مشکلات نشر از زبان ناشران و مواردی که مد نظر آنان است و همچنین نیازها و خواسته هایی که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دارند و متقابلاً خواسته هایی که اداره کل از ناشران دارد می تواند به بهبود شرایط فعلی نشر استان کمک کند.

وی تصریح کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا دفاتر نشر آسیب فراوانی دیدند، که دریافت تسهیلات کم بهره برای این قشر فرهنگی از جامعه تا حدودی می تواند این آسیب ها را جبران کند.

نیازی همچنین با تاکید بر اینکه تجمیع صنوف فرهنگی در قالب گذر فرهنگ و هنر یک ضرورت است اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به دنبال تجمیع صنوف فرهنگی است، اما این مهم به نگاه مدیریتی کلان و عزم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع صنوف فرهنگی در قالب گذر فرهنگ و هنر یک ضرورت است

تجمیع صنوف فرهنگی در قالب گذر فرهنگ و هنر یک ضرورت است