مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-29ورزشي

مشکلات تیم زاگرس برای تمرین/ فقط تا ساعت 4 عصر تمرین می کنیم


سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب شرایط سالن شهید شهبازی این شهر را برای تمرین مناسب ندانست و گفت: باتوجه به مشکل روشنایی که این سالن دارد، - ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب شرایط سالن شهید شهبازی این شهر را برای تمرین مناسب ندانست و گفت: باتوجه به مشکل روشنایی که این سالن دارد، تا ساعت 4 عصر بیشتر نمی توانیم تمرین کنیم.

علیرضا بکماز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور، اظهار کرد: تیم زاگرس در گروه A این رقابت ها با تیم های میناب، پرواز اصفهان، بانه و فراز بام خاییز دهدشت همگروه شده است.

وی در تشریح وضعیت رقبای زاگرس در این گروه افزود: در این گروه تیم های فراز بام خاییز دهدشت و پرواز اصفهان به همراه زاگرس اسلام آبادغرب سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و قطعا رقبای قدرتمندی برای هم خواهند بود.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: تیم میناب هم همواره در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشته و می توان گفت از تیم های ریشه دار این لیگ محسوب می شود، اما از تیم بانه اطلاعات چندانی نداریم.

وی اضافه کرد: با این وجود تمام بازی هایی که در لیگ خواهیم داشت را سخت می دانیم و به هیچکدام از رقبا به چشم یک حریف راحت نگاه نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تیم زاگرس برای تمرین/ فقط تا ساعت 4 عصر تمرین می کنیم

مشکلات تیم زاگرس برای تمرین/ فقط تا ساعت 4 عصر تمرین می کنیم