مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:002021-11-29اقتصادي

تکمیل بزرگراه اردبیل – پارس آباد با هدف کاهش تصادفات


پارس آباد با هدف کاهش تصادفات و حجم ترافیک در اولویت برنامه ریزی ها قرار گرفته است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: تکمیل پروژه بزرگراهی اردبیل – پارس آباد با هدف کاهش تصادفات و حجم ترافیک در اولویت برنامه ریزی ها قرار گرفته است.

سید حامد عاملی در جریان بازدید از بزرگراه اردبیل، مشگین – پارس آباد اظهار کرد: به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از بزرگراه اردبیل به مشگین و اتصال به پارس آباد بازدید کردیم تا در جریان روند اجرای این پروژه زیربنایی قرار گیریم که پیمانکاران با تلاش مضاعف در حال تکمیل این محور ارتباطی هستند.

وی تصریح کرد: در قطعه اول بزرگراه اردبیل به مشگین شهر مراحل نهایی خود را سپری می کند که قرار شد مؤسسه عاشورا در اوایل سال آینده به شکل کامل این مسیر ارتباطی مهم و اساسی را به زیر بار ترافیک ببرد.

استاندار اردبیل گفت: در محور سه راهی مشگین به سمت پارس آباد نیز با حل مشکل معارض و رفع تداخل در زیرساخت ها سعی بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز و پرداخت مطالبات پیمانکاران، پروژه بزرگراهی سرعت بیشتری بگیرد.

عاملی افزود: از سمت پارس آباد به سمت سربند این محور ارتباطی با تلاش پیمانکاران در حال تکمیل است و بعد از سه راه سربند تا منطقه بران نیز پروژه با سرعت بیشتری انجام شده و به نظر می رسد با پرداخت بخشی از مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بزرگراه اردبیل – پارس آباد با هدف کاهش تصادفات

تکمیل بزرگراه اردبیل – پارس آباد با هدف کاهش تصادفات