مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:002021-11-29اجتماعي

بازگشایی حضوری مدارس بهترین راه پیشگیری از آسیب های کرونایی


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آسیب های بسیاری که در ایام کرونا بر پیکره آموزش و پرورش وارد شد، گفت: بازگشایی حضوری مدارس بهترین راه پیشگیری از آسیب های به وجود آمده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آسیب های بسیاری که در ایام کرونا بر پیکره آموزش و پرورش وارد شد، گفت: بازگشایی حضوری مدارس بهترین راه پیشگیری از آسیب های به وجود آمده است.

علیرضا سعدی پور در جلسه شورای معاونین مشترک اداره کل آموزش و پرورش مازندران با شهرستانها و مناطق استان ضمن تبریک انتخاب وزیر جدید آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد تا وزیر جدید در انجام رسالت بسیار مهم خود موفق شود.

وی همچنین ضمن تبریک روز نیروی دریایی تأکید کرد از ظرفیت دانشگاه علوم دریایی شهرستان نوشهر باید به نحو مطلوبی استفاده کنیم و در همین راستا مقرر شد تا در هفته پژوهش جلسه مشترکی در دانشگاه علوم دریایی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: از تاریخ شروع آموزش حضوری تاکنون در حدود 70 درصد دانش آموزان مازندران در مدارس استان حاضر شدند؛ هرچقدر حضور دانش آموزان در مدرسه بیشتر شود از آسیب های بسیار زیادی که در زمینه های مختلف به وجود می آید جلوگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی حضوری مدارس بهترین راه پیشگیری از آسیب های کرونایی

بازگشایی حضوری مدارس بهترین راه پیشگیری از آسیب های کرونایی