مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 04:402021-11-29سياسي

کاظمی: در دوره ای سخت و دشوار مسئولیت آموزش و پرورش را قبول کردم


سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش در مراسم معارفه وزیر آموزش و پرورش، گفت: در دوره ای سخت و دشوار مسئولیت آموزش و پرورش را قبول کردم و «بازگشایی ایمن، - سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش در مراسم معارفه وزیر آموزش و پرورش، گفت: در دوره ای سخت و دشوار مسئولیت آموزش و پرورش را قبول کردم و بازگشایی ایمن، آرام و تدریجی ؛ پیگیری مطالبات فرهنگیان و ارائه برنامه 60 روزه سه استراتژی مهم در دوران سرپرستی ام بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در مراسم معارفه وزیر آموزش و پرورش که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم در انجام وظایف به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

وی افزود: بر اساس آموزه های قرآنی، مسئولیت ابتلا و امتحانی بیش نیست؛ بنابراین اگر مسئولیت را یکی از مصادیق برتری انسان ها نسبت به یکدیگر بدانیم، در کنار نوع نگاهی که افراد به مسئولیت ها دارند و می توانند مسئولیت را سرشار از نعمت های الهی بدانند، باید به مسئله امتحانی بودن مسئولیت خود نیز توجه جدی داشته باشد.

کاظمی تصریح کرد: در دوره ای سخت و دشوار مسئولیت آموزش و پرورش را قبول کردم و با مؤلفه های بسیار پیچیده ای رو به رو بودم.

پدیده یکپارچه سازی سامانه ها و موضوع کرونا دو موردی بود که در ادامه سیاست های وزیر سابق آموزش و پرورش، دنبال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: در دوره ای سخت و دشوار مسئولیت آموزش و پرورش را قبول کردم

کاظمی: در دوره ای سخت و دشوار مسئولیت آموزش و پرورش را قبول کردم