مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:452021-11-28سياسي

کارگران در جنگ ابتکار و ولایت مداری خویش را نشان دادند


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: کارگران این قشر پرتلاش در سنگر تولید و دفاع از کیان اسلامی ایران ابتکار و خلاقیت و ولایت مداری خود را نشان دادند.

- علی آشتاب همزمان با هفته بسیج کارگران در جلسه هماهنگی کمیته کارگری یادواره 6300 شهید لرستان با بیان اینکه کارگران در همه عرصه های انقلاب زحمت کش و پرتلاش بودند، اظهار کرد: این قشر شریف هم در آغاز انقلاب اسلامی و در ادامه در 8 سال دفاع مقدس و هم در طول عمر نظام اسلامی ایران تعهد و فداکاری و ایثارگری خود را در عرصه تولید و مقابله با استکبار جهانی نشان دادند و در لرستان بیش از 250 شهید تقدیم به اسلام و انقلاب کردند.

وی بسیج کارگری را از مهمترین و تأثیرگذارترین اقشار در کشور عنوان کرد و افزود: اکنون اکثر اقدامات صورت گرفته که به آن افتخار می کنیم نقش جامعه کارگری در آن وجود دارد و پس از جنگ صدها کارخانه و شرکت و مراکز تولیدی و .

را ایجاد شد و در سخت ترین شرایط تحریم توانستیم کشور را اداره کنیم که این مسئله نقش جامعه کارگری را کاملاً برجسته می کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به ویراستاری و چاپ دوم کتاب شهدای کارگر خاطرنشان کرد: کتاب شهدای کارگر که در سال های گذشته چاپ و رونمایی شد با همکاری سازمان بسیج کارگری و بنیاد شهید و واحدهای اقتصادی شمار شهدای گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران در جنگ ابتکار و ولایت مداری خویش را نشان دادند

کارگران در جنگ ابتکار و ولایت مداری خویش را نشان دادند