مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:202021-11-28ورزشي

برگزاری مسابقه اسب سواری در خورین ورامین با ورزشکاران داخلی و خارجی


بخشدار مرکزی ورامین از برگزاری مسابقه اسب سواری با حضور ورزشکاران خارجی و داخلی در روستای خورین از تاریخ نهم تا دوازدهم آذرماه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سید سراج الدین تقوی ونکی بخشدار مرکزی ورامین عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اطهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند همه ما باید خودمان را یک بسیجی بدانیم، بسیجی بودن صرفا عضو پایگاه به اقشار آسیب پذیر و موارد دیگر از جمله اقداماتی بوده که طی این مدت انجام گرفته است.

حق آبه آشامیدنی سد ماملو به دشت ورامین به درستی داده نشد وی عنوان کرد: یکی از موارد این است که حق آبه آشامیدنی سد ماملو به دشت ورامین به درستی داده نشد و انتظار داریم حق آبه سد ماملو بیشتر به این خطه از سرزمین ایران اسلامی قرار بگیرد.

تقوی ونکی گفت: اصلاح راه دسترسی قرچک به روستاهای چپ و راست ورامین را پیش بینی کردیم که می تواند در کاهش ترافیک شهری موثر باشد.

بخشدار مرکزی ورامین گفت: برای فضاهای ورزشی در روستای احمد آباد برنامه داریم و بدنبال این هستیم که تملک انجام شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برخی روستاهای ما پتانسیل در یکی از روستای بخش مرکزی گفت: یکی از ظرفیت های خوبی که در روستای خورین وجود دارد مرکز اسب سواری محک است که در این راستا مسابقه اسب سواری کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه اسب سواری در خورین ورامین با ورزشکاران داخلی و خارجی

برگزاری مسابقه اسب سواری در خورین ورامین با ورزشکاران داخلی و خارجی