مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 20:052021-11-28ورزشي

استان گلستان استان نمونه قرارگاه 17 ربیع الاول در ستاد تنطیم بازار


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در قالب قرارگاه 17 ربیع الاول در حال رصد بازار هستیم و استان گلستان جزو استان های نمونه در بحث ستاد تنطیم بازار است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی امشب در  جمع بسیجیان گرگان کسانی که انقلاب اسلامی را قبول دارند و در فراز و نشیب های آن  پای کار می آیند بسیجی هستند، اظهار کرد: در پنج آذر سال 1357 امام بسیج مستضعفین را تشکیل داد و عملا اداره کشور را به دست جوانان غیور و مؤمن سپرد.

وی تصریح کرد: اگر بسیج نبود هیچ کس نمی توانست در مقابل نیروی تا بن دندان مسلح عراق مقاومت کند و خصوصیاتی چون از خودگذشتگی، خلاقیت و نوآوری باعث شد که جوانانی مثل شهید باقری جنگ را اداره کنند و سرنوشت جنگ را به سمتی پیش بردند که عراق از تمام مواضع خود عقب نشینی کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بعد از دفاع مقدس عملکرد بسیج عملکرد درخشانی بود و اکنون جوانان ما می توانند در حوزه هایی مانند ورزشی،گردان های امنیتی، علمی و پژوهشی، فرماندهی و تعلیم و تربیت در بسیج محلات و دانشگاه ها فعالیت کنند.

ملک شاهکوهی افزود: در قالب قرارگاه 17 ربیع الاول در حال رصد بازار هستیم و استان گلستان جزو استان های نمونه در بحث ستاد تنطیم بازار است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان گلستان استان نمونه قرارگاه 17 ربیع الاول در ستاد تنطیم بازار

استان گلستان استان نمونه قرارگاه 17 ربیع الاول در ستاد تنطیم بازار