مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:002021-11-28اقتصادي

جزییات ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به هنگام ثبت نام در سامانه طرح نهضت ملی مسکن هیچ محدودیتی وجود ندارد اما پس از ثبت نام و در مرحله استعلامات تمامی موارد به صورت دقیق بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، امیر زاغیان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: هدف اصلی طرح نهضت ملی مسکن خانه دار شدن مخاطبینی است که فاقد مسکن بوده و مالکیت شخصی ندارند و براین اساس افرادی که متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح هستند می بایست از شرایط لازم برخوردار باشند.

  وی با بیان اینکه اولین شرط لازم برای تایید متقاضیان، سبز بودن فرم ج است اذعان داشت: متقاضیان می بایست از تاریخ 1357/11/22 از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.

   زاغیان با اشاره به اینکه هر هم وطن ما می تواند فقط یکبار برای همیشه یکی از این امکانات را استفاده کند گفت: زمانی که واگذاری به شخصی انجام می شود فرم ج متقاضی و همسرش قرمز می شود لذا سبز بودن فرم ج هر دو آنان اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان

جزییات ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان