مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 16:402021-11-28اجتماعي

آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانه هلال احمر در استان تهران


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی هلال احمر با 44 پایگاه ثابت و موقت در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین فتحی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح کمی زودتر از سال های گذشته و با توجه به برودت هوا و بارش های متعدد در بسیاری از نقاط کشور، از ابتدای آذر ماه آغاز به مدت 115 روز تا 25 اسفند ماه سال جاری اجرا خواهد شد که طی آن جمعاً 44 پایگاه امداد و نجات ثابت شهری، پست موقت، کوهستان، مراکز پاسخ گویی اضطراری شهرستانی، مرکز فرماندهی کنترل و هماهنگی عملیات، مرکز پاسخگویی ملی 112 و سه تیم واکنش سریع در سراسر استان تهران بکارگیری خواهند شد.

وی افزود: در این طرح، روزانه 288 نفر و جمعاً در طول اجرای کل طرح بالغ بر 33120 نیروی عملیاتی کادر و داوطلب و پزشکان و پرستاران در جاده های پرتردد و کوهستان های پرحادثه استان تهران حضور خواهند داشت تا در صورت وقوع هرگونه حادثه مرتبطی با مأموریت های جمعیت هلال احمر، به امدادرسانی هموطنان حادثه دیده بشتابند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: طرح امداد و نجات زمستانی به منظور تمرکز و تقویت امدادرسانی به حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی همچون کوهستان که در فصل زمستان افزایش می یابد اجرا می شود که عوامل این جمعیت نیز نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانه هلال احمر در استان تهران

آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانه هلال احمر در استان تهران