مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:552021-11-28ورزشي

پیگیری برای اخذ مجوز برگزاری دوره مربیگری« A » آسیا در همدان


رییس هیئت فوتبال استان همدان در افتتاحیه دوره مربیگری D آسیا در همدان گفت: به دنبال مجوز برگزاری دوره مربیگری A آسیا برای نخستین بار در همدان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر ورزش کشور حاکم کرد هیئت فوتبال استان همدان جزو نخستین استان هایی بود که فعالیت خود را با برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری و برگزاری لیگ های مختلف آغاز کرد.

وی افزود: در بحث آموزش کمیته آموزش هیئت فوتبال استان همدان از معدود هیئت های کشور بوده که در بحث برگزاری دوره های متعدد داوری و مربیگری در کشور سرآمد است.

رییس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به مربیان استان گفت: امروز ما در بحث مربیگری فوتبال در استان مربیان توانمندی داریم که می توانند در سطح اول فوتبال کشور و در تیم های صاحب نام مربیگری کنند.

صوفی خاطرنشان کرد: رضا طلایی منش سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان فصل گذشته با صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور برای فوتبال استان افتخارآفرینی کرد و نشان داد که ما در بحث مربیگری کمبودی نداریم.

وی با بیان اینکه حضور پاس در همدان موتور محرکی برای فوتبال کشور شد، بیان کرد: اگر امروز ما بیش از 50 بازیکن در لیگ های مختلف کشور داریم و در بحث داوری و مربیگری حرف برای گفتن داریم ماحصل و از ثمرات حضور پاس در همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای اخذ مجوز برگزاری دوره مربیگری« A » آسیا در همدان

پیگیری برای اخذ مجوز برگزاری دوره مربیگری« A » آسیا در همدان