مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:552021-11-28بين الملل

هزینه قاچاق انسان به انگلیس چقدر است؟


هزینه عبور از کانال مانش (از فرانسه به انگلیس) با توجه به رقم های اعلام شده از سوی قاچاقچیان و بنا بر ادعای برخی پناهجویان بین 3 تا 7 هزار یورو متفاوت است.

- هزینه عبور از کانال مانش (از فرانسه به انگلیس) با توجه به رقم های اعلام شده از سوی قاچاقچیان و بنا بر ادعای برخی پناهجویان بین 3 تا 7 هزار یورو متفاوت است.

قاچاقچیان انسان برای عبور از باریک ترین قسمت کانال مانش که 33 کیلومتر طول دارد، مهاجران غیرقانونی را سوار بر قایق های کوچک بادی و لاستیکی به آب های سرد و مواج میان فرانسه و بریتانیا می سپارند؛ جایی که محل عبور مستمر کشتی های باری غول پیکر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، به گفته وزارت کشور بریتانیا، تا 17 نوامبر جاری، 23 هزار پناهجو با موفقیت از این معبر پرخطر عبور کرده و 19 هزار نفر دیگر نیز از سوی پلیس فرانسه رهگیری و متوقف شده اند.

هزینه عبور از کانال مانش با توجه به رقم های اعلام شده از سوی قاچاقچیان و بنا بر ادعای برخی پناهجویان بین 3 تا 7 هزار یورو متفاوت است.

این هزینه شامل اجاره کوتاه مدت چادر در تپه های بادگیر شمال فرانسه و تامین غذای ساده پخته شده روی آتشی است که زیر باران یکریز ماه نوامبر در منطقه کاله فرانسه افروخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه قاچاق انسان به انگلیس چقدر است؟

هزینه قاچاق انسان به انگلیس چقدر است؟