مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:252021-11-28اقتصادي

ارزی که برای بورس تبدیل به ریال نشد!


درحالی که سال گذشته تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق توسعه و تثبیت بازار سرمایه برای حمایت از این بازار تصویب شد و کارشناسان بر این باورند که بازار سرمایه در این روزها از کمبود نقدینگی رنج می برد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، کاهش های پی در پی شاخص بورس در سال گذشته، مسئولان را بر آن داشت تا تصمیمات مختلفی برای به تعادل رساندن بازار سرمایه اخذ کنند و یکی از این تصمیمات تزریق منابع صندوق توسعه ملی به این بازار بود.

در این راستا، اواخر شهریور سال گذشته حسن قالیباف اصل - رییس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار - اعلام کرد که این سازمان پیگیر نهایی شدن انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار است.

البته این ماجرا از همان اول مبهم بود و مسئولان در بخش بورس، وزارت اقتصاد و صندوق توسعه ملی یا هیات امنای صندوق توسعه ملی در این رابطه به صراحت صحبت نکردند که قرار است این منابع از کجا و به چه میزان تامین و به بورس تزریق شود و بعد از صدور مجوزها چه روالی در حال طی شدن است و فقط به توافق و حل ابهام و وعده های هر هفته ای برای انتقال منابع بسنده کردند.

تزریق 2000 میلیارد تومان به بورس در نهایت محسن خدابخش - مدیر سابق نظارت بر بورس های سازمان بورس - اعلام کرد که سازمان بورس به عنوان متولی بازار از طریق همه مراجع تزری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزی که برای بورس تبدیل به ریال نشد!

ارزی که برای بورس تبدیل به ریال نشد!